zaterdag 13 november 2010

Nagellak swatches!

Ik wil jullie 2 lakjes laten zien, waarvan ik 1 al wat langer gebruik en een ander net nieuw heb. Ik zal beginnen met de eerste, het is ook een dupe van verschillende duurdere lakjes!

Ik heb deze lak in 2 laagjes aangebracht en zoals je ziet is het een creamy kleur. Bevat nergens een glitter of iets, een neutrale leverkleur met een licht glanzend effect. De kleur heeft nummer: 110 en komt uit de Golden Rose Paris Nail Laquer collectie. 
De lak kost € 3,95 en in het potje zit 11 ml.



Dan de andere kleur... dat is weer iets heel anders:
Een lak met veel glitters, beetje bruin/koraal en voor 'glitterlak begrippen' vrij dekkend. Ik heb namelijk wederom 2 lagen gelakt. De lak komt uit dezefde Paris Nail Laquer lijn en heeft nummer 48.
De lak kost € 3,95 en in het potje zit 11 ml.



Ook heb ik de lakken over elkaar heen geswatched! Ik zocht namelijk nog een kleur die perfect bij mijn nieuwe horloge past. Lees: een horloge waarbij je onmogelijk eenzelfde kleur ring of iets dergelijks bij vindt, maar o zo uniek!
En nee: hij matched in de verste verte niet! Maar ik blijf zoeken  :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten