woensdag 24 november 2010

Ultra Diamond Volume Lipgloss

Ik heb gisteravond weer nieuwe aanbiedingen op de website gezet. Tijdens het kiezen van leuke producten bedacht ik mij dat ik nog maar weinig aandacht heb besteed aan het swatchen van lipgloss, had ze nog niet gedragen zelfs!
Lipgloss kun je verdelen in 2 soorten: gloss die niet plakt maar ook niet zo lang blijft zitten en gloss die wat meer 'plakt', maar ook goed blijft zitten. Eigenlijk is de laatste een tussenstap naar de lippenstift maar dan met meer verzorgende bestanddelen. Deze lipgloss is dus van het tweede soort, hij pigmenteert goed, bevat glitters en droogt je lippen niet uit. De kleur die ik op mijn lippen draag is de Golden Rose, Diamond Ultra Volume Gloss , nummer 105. Deze week is de gloss in de aanbieding van € 9,50 voor € 7,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten