maandag 13 december 2010

Golden Rose Extreem Sparkle Eyeliner

Alle liefhebbers van glitters moeten nu even goed opletten! Ik ben zelf enorme fan van glitters en deze eyeliner komt mij dan ook vaak goed van pas. Vooral wanneer ik ga stappen of gewoon zomaar, omdat ik er zin in heb gebruik ik nu
de Extreme Sparkle Eyeliner




Ik wil er even bij zeggen dat het fotograferen van glitters niet heel gemakkelijk is maar ik heb een goede poging gedaan. Moet je nagaan hoe ze glitteren in het echt!




De eyeliner is er in maar liefst 10 kleuren.
De 01, 02, 03, 04, 05 en 09 zijn iets subtieler als de rest en zeker ook te gebruiken over het gehele ooglid.
De Extreme Sparkle Eyeliner is te natuurlijk te koop in mijn moeders webshop en kost € 8,95

Zelf gebruik ik de eyeliner ook wel eens als highlighter aan de binnenkant van mijn ooglid, staat heel fris en .. wakker ofzo :)
Ben benieuwd naar wat jullie van dit product vinden!



4 opmerkingen:

  1. Hallo Kim,

    Mag ik vragen welk nummer eyeliner je hierboven op de foto heb gebruikt? Vind hem erg mooi staan. Ik hoor graag van je. Alvast bedankt.

    Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Desiree, dat zal de witte 01 zijn. Heel toevallig weer eens op mijn blog terecht gekomen en niet voor niets zie ik ;-)
      Inmiddels 5 jaar later verkopen we de make-up niet meer maar er staat genoeg op marktplaats en anders vind je via google wel een webshop. Succes!

      Verwijderen
    2. Hoi Desiree, dat zal de witte 01 zijn. Heel toevallig weer eens op mijn blog terecht gekomen en niet voor niets zie ik ;-)
      Inmiddels 5 jaar later verkopen we de make-up niet meer maar er staat genoeg op marktplaats en anders vind je via google wel een webshop. Succes!

      Verwijderen
  2. Hallo Kim,

    Mag ik vragen welk nummer eyeliner je hierboven op de foto heb gebruikt? Vind hem erg mooi staan. Ik hoor graag van je. Alvast bedankt.

    Desiree

    BeantwoordenVerwijderen