maandag 13 december 2010

Golden Rose Eyebrow Liner

Mooie werkbrauwen zijn dingen waar niet iedereen mee geboren wordt helaas, maar gelukkig zijn daar de wenkbrauwpotloden voor uitgevonden. Nu heb ik een heel gangbare leverkleur gevonden die ik de laatste tijd veel gebruik en die wil ik jullie even laten zien. Vooral voor dames met donkerblonde haren (van origine :))!

Dit is het potlood waar het allemaal om draait:


Ik heb de dipliner op en highlighter (kleur 224), that's all.
Zoals je ziet geen wereld van verschil, maar ik houd dan ook van een natuurlijke wenkbrauw! Ik heb een aantal lege plekjes ingevuld en aan de bovenkant is mijn wenkbrauw een beetje karig dus daar ook. De kleur is dus exact de kleur van mijn wenkbrauw en dat is precies de bedoeling. Dus bij deze aan alle meiden/vrouwen die nog steeds hun zwarte oogpotlood gebruiken voor de werkbrauw (behalve met zwart haar natuurlijk), niet meer doen! Een natuurlijke kleur is veel fijner en mooier om te gebruiken.  
                                     Voor                                                                                  Na
Het wenkbrauwpotlood is er in 3 kleuren en kost € 5,50 . Ik hoop dat jullie dit een nuttige post vonden, mocht je nog iets willen weten dan kun je altijd iets bij de comments plaatsen, groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten