woensdag 15 december 2010

Wishlist (L)

Aangezien de kerst er bijna aankomt en iedereen druk is met het bedenken van leuke kadootjes, dacht ik: laat ik een wishlist maken! Naast dat heel handig kan zijn :) was het ook leuk om even digitaal te knutselen.


Ik ben gek op parfum dus die moest er zeker op komen! Ook vind ik het leuk om te bakken en een boek over cupcakes heb ik nog niet, dingen als kleurstofjes (toko!) of uitsteekvormpjes vind ik ook altijd leuk. Dan staan er nog een aantal spulletjes uit de webshop op (mam! ;), zoals een blusher nr 4 en mooie ringen. Mijn lievelingsgeur is sinaasappel dus een lekker olie-tje is ook altijd welkom voor in de oliebrander.

Ik heb verschrikkelijk veel zin in de feestdagen; toen ik vanochtend wakker werd meteen de kerstverlichting aangezet in mijn roze kerstboom, daar word ik toch blij van! Nu lekker de stad in kadootjes shoppen, ik weet zeker dat ik ga slagen! Jullie ook succes!

1 opmerking:

  1. Hij gaat helemaal leuk worden die blog van je.
    Echt om supertrots op te zijn mop!
    Ben en blijf jezelf en vooral doorgaan!
    Ennuh, de boodschap is doorgekomen hoor van je wish-list,haha!

    Dikke knuffel,

    Mama

    BeantwoordenVerwijderen